dijous, 20 de setembre del 2012

Benvinguts!

Hola a tothom!

Em dic Cèlia Roig i aquest és un bloc que he creat per l'assignatura de música. Vaig a l'institut Joan Puig i Ferreter de la Selva del Camp, a la classe de 4t C.


M'agrada molt la música. Des de petita que toco el piano i fa tres anys, vaig començar a tocar la flauta travessera. Amb el piano, tocava sobretot música clàssica i alguna peça de jazz, però últimament toco cançons més modernes; i amb la flauta toco música de tot tipus. També canto en un cor de noies de l'escola de música de la  Selva del Camp, on tenim un repertori molt variat: cançons pop, nadales, algun espiritual negre, etc.


M'agrada la música perquè em permet desconnectar de tot el que m'envolta, em treu tots els problemes o les preocupacions que tinc i perquè en pocs minuts expressa moltes emocions i et pot fer somriure, plorar... A mi m'agrada molt ballar, i aquest també és un motiu pels quals m'agrada la música, ja que sense música no es pot ballar.


Durant aquest any aniré penjant entrades sobre la música culta als segles XIX i XX, la música pop-rock i la música de cinema, que seran els temes que treballarem a classe. Espero que us agradin!

Bé, això és tot per avui! Fins aviat!


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada